Analisi di u mercatu domesticu è internaziunale PBT, u tassu di crescita di l'espansione di a capacità domestica pò rallentà in i prossimi 5 anni

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

1. Mercatu internaziunale.
In u settore di l'automobile, a lightweighting è l'elettrificazione sò i fatturi principali chì guidanu a crescita di a dumanda PBT.Nta l'ultimi anni, cum'è i mutori sò diventati più chjuchi è più cumplessi, è più equipaggiu hè statu aghjuntu per a cunfortu è u cunfortu di i passageri, l'usu di i dispositi elettronici in l'automobile hè aumentatu, è u PBT utilizatu in i connettori è i sistemi di ignizione hà vistu una crescita alta.2021, PBT cuntarà circa 40% di u cunsumu in u settore di l'automobile, cuncentrata in l'America di u Nordu, l'Europa, a Cina continentale è u Giappone.

In u settore elettricu è elettronicu, a miniaturizazione hè u principale fattore chì guida a crescita di a dumanda di PBT.L'elevatu flussu di fusione di resine PBT li rende più faciuli di trasfurmà in parti chjuche è cumplesse.In l'ultimi anni, a crescente dumanda di connettori di pareti sottili per utilizà u spaziu nantu à i circuiti stampati hà guidatu a crescita di PBT in u settore elettricu è elettronicu.U 2021 hà da vede u cunsumu di PBT in u settore elettricu è elettronicu chì rapprisenta circa 33%.

In più di i settori cunvinziunali cum'è l'automobilistiche è l'apparecchi elettronici, PBT hà ancu vede un spaziu per a crescita in u settore di l'illuminazione.A Cina continentale, i Stati Uniti, l'Europa è certi altri mercati utilizanu CFL per eliminà i lampi incandescenti tradiziunali, è i PBT sò principalmente usati in e parti di basa è riflettori di CFL.

A dumanda glubale di PBT hè prevista per aumentà à un ritmu annu mediu di 4% à 1,7 milioni di tunnellati da 2025. A crescita venerà principalmente da i paesi / regioni in via di sviluppu.L'Asia Sudueste hè prevista à cresce à a più alta rata annuale di circa 6.8%, seguita da l'India à circa 6.7%.In e regioni mature cum'è l'Europa è l'America di u Nordu, i tassi di crescita di 2.0% è 2.2% annu sò previsti rispettivamente.

2. Mercatu domesticu.
In u 2021, a Cina cunsumerà 728 000 tunnellate di PBT, cù a filatura chì rapprisenta a più alta parte (41%), seguita da u settore di plastica / machini di l'ingegneria automobilistica (26%) è l'elettronica è l'apparecchi (16%).U cunsumu di PBT in Cina hè previstu di ghjunghje à 905 000 tunnellate per u 2025, cù un tassu di crescita annuale mediu di 5,6% da u 2021 à u 2025, cù una crescita di u cunsumu guidata principalmente da u settore di l'automobile / di e machini.

settore di filatura
A fibra PBT hà una bona elasticità è u so ritmu di ricuperazione elastica hè megliu cà quellu di poliester è nylon, chì hè adattatu per a fabricazione di costumi di natation, vestiti di ginnastica, denim stretch, pantaloni di ski, bandage medicale, etc. A dumanda di u mercatu crescerà constantemente in u futuru. , è a dumanda di PBT per l'applicazioni di filatura hè prevista per cresce à un ritmu di circa 2.0% da 2021 à 2025.

Plastica ingegneria per l'automobile è a machina
A pruduzzione è a vendita di l'automobile di a Cina aumenteranu annu in annu in u 2021, finendu un calatu di trè anni da u 2018. U mercatu di i veiculi di l'energia nova hè eccezziunale, cù a pruduzzione di i veiculi d'energia di a China chì cresce da 159% annu in 2021 è Si prevede di mantene una forte crescita in u futuru, cù a dumanda di PBT in u segmentu di plastica è macchinari di l'ingegneria automobilistica chì cresce à un ritmu di circa 13% da 2021 à 2025.

Campi elettroni è elettrici
I mercati di l'elettronica, di l'informatica è di i terminali di cumunicazione di a Cina mantenenu un rapidu sviluppu, purtendu à una crescita stabile in i connettori è altre aree di applicazione, accumpagnata da a pupularità crescente di lampade à risparmiu energeticu, a dumanda di PBT in u settore di l'elettronica è di l'apparecchi elettrici hè prevista à cresce in 5,6% da 2021 à 2025.

3. L'espansione di a capacità di pruduzzione PBT di a China pò rallentà
U tassu di crescita di l'esportazione pò esse più altu ch'è u tassu di crescita di u cunsumu

In u 2021, a capacità di pruduzzione glubale di PBT serà di circa 2,41 milioni di tunnellate / annu, principalmente in Cina, Europa, Giappone è i Stati Uniti, cù a Cina chì rapprisenta u 61% di a capacità di produzzione.

In l'ultimi anni, i pruduttori multinaziunali ùn anu micca aumentatu a capacità per e resine di basa PBT, ma anu aumentatu a capacità per u PBT compostu è altri termoplastici di l'ingegneria in Cina è India.L'aghjunzione futura di capacità PBT serà cuncentrata in Cina è in u Mediu Oriente, senza piani di espansione rappurtati in altre regioni per trè anni.

A capacità di China PBT aumenta à 1,48 milioni di tunnellate / annu à a fine di u 2021. I novi entranti include Sinopec Yizheng Chemical Fiber, Zhejiang Meiyuan New Material è Changhong Bio.L'espansione di a capacità PBT in Cina si rallenta in i prossimi cinque anni, cù solu Henan Kaixiang, He Shili è Xinjiang Meike chì anu avutu piani di espansione.

In u 2021, a pruduzzione di PBT in Cina serà di 863 000 tunnellate, cù un tassu mediu di start-up di l'industria di 58,3%.In u stessu annu, a Cina hà esportatu 330.000 tunnellate di resina PBT è hà impurtatu 195.000 tunnellate, risultatu in una esportazione netta di 135.000 tunnellate.2017-2021 U voluminu di l'esportazione di PBT in Cina hè cresciutu à un ritmu annu mediu di 6.5%.

Hè previstu chì da u 2021 à u 2025, u ritmu di crescita di u voluminu di l'esportazione di a Cina serà ligeramente più altu ch'è u ritmu di crescita di u cunsumu, l'espansione di a capacità di pruduzzione domestica di PBT rallentarà è a rata media di l'iniziu di l'industria aumenterà à circa 65. %.

i prossimi 5 anni 1 cumposti 4 cumposti 3


Tempu di Postu: Feb-13-2023