Adiponitrile è nylon 66

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

I. Nylon 66: crescita stabile di a dumanda, grande spaziu per a sustituzzioni di l'impurtazioni

1.1 Nylon 66: prestazione superiore, ma materie prime micca autosufficienti

Nylon hè u nome cumuni per a poliamida o PA.A so struttura chimica hè carattarizata da a prisenza di gruppi amidi ripetuti (-[NHCO]-) nantu à a catena principale di a molécula.Ci sò parechji tippi di nylon, chì ponu esse divisi in PA aliphatic, PA aliphatic-aromatic è PA aromaticu secondu a struttura di u monomeru, di quale PA aliphatic hè largamente dispunibule, pruduciutu in grande quantità è utilizatu in parechje applicazioni, soprattuttu. nylon 6 è nylon 66 trà i nylons alifatici.

Nylon hà boni proprietà all-round, cumprese proprietà meccaniche, resistenza à u calore, resistenza à l'abrasione, resistenza chimica è autolubricazione, è hà un coefficient d'attrito bassu, una certa ritardanza di fiamma è un prucessu faciule.In ogni casu, u nylon hà ancu svantaghji cum'è l'absorzione d'acqua alta, a ritirata di u calore, a deformazione faciule di i prudutti è e difficultà in u demoulding, chì necessitanu mudificazione in usu per migliurà a so prestazione generale.

Ci hè trè usi principali per u nylon: 1) filatu di nylon civile: pò esse mischiatu o puramente filatu in diversi prudutti medichi è di maglia.I filamenti di nylon sò usati soprattuttu in l'industria di a maglia è di a seta, cum'è calzini monofilamenti di maglia, calzini di seta elastica è altri tipi di calzini di nylon resistenti à l'usura, sarong di nylon, zanzariere, lacci di nylon, capi di nylon elasticu, una varietà di seta di nylon o prudutti di seta intrecciati.I fibri di nylon di nylon sò soprattuttu mischiati cù lana o altre fibre chimiche per fà una varietà di vestiti duru.2) Filati di nylon industriale: In l'industria, u nylon hè utilizatu in grande quantità per fà cordone di pneumatici, tela industriale, cables, cinturini trasportatori, tende, rete di pesca, etc. In l'armata, hè principarmenti utilizatu per paracadute è altri prudutti di paracadute.(3) Plastica di l'ingegneria: trasfurmata in una varietà di prudutti per rimpiazzà u metale, largamente utilizatu in l'industria di l'automobile è di u trasportu.I prudutti tipici sò turbine di pompa, pale di ventilatore, sedi di valvola, boccole, cuscinetti, diversi pannelli di strumenti, strumenti elettrici automobilistici, valvole di climatizzazione calda e fredda e altre parti.

U nylon più utilizatu hè u nylon 6 è u nylon 66, ancu s'è u so rendimentu è i spazii d'applicazione anu una grande sovrapposizione, ma relativamente parlante, u nylon 66 hè più forte, bona resistenza à l'usura, sensazione delicata, megliu rendiment generale, ma fragile, micca faciule di culore è u prezzu hè più altu ch'è u nylon 6. Nylon 6 hè menu forte, più dolce, a resistenza à l'usura hè peggiu di u nylon 66, quandu scontru bassu temperature in l'inguernu, faciule da diventà brittle, u prezzu hè spessu più bassu di nylon 66, costu-efficace.U prezzu hè spessu più bassu di quellu di u nylon 66, facendu più prezzu.Dunque, u nylon 6 hà più vantaghji in u campu di tessili civile, è u nylon 66 hà più vantaghji in u campu di a seta industriale è di plastica di l'ingegneria, in particulare in u tradiziunale downstream di nylon 66 in u campu di l'automobile, u nylon 66 pò esse usatu in assai più scenari. cà nylon 6.

In quantu à i mudelli di offerta è dumanda, u nylon 6 è u nylon 66 sò ancu assai diffirenti.Prima, a dimensione di u mercatu di nylon 6 hè più grande di quella di nylon 66, cù a dumanda apparente di nylon 6 chips in Cina chì ammonta à 3,2 milioni di tunnellate in 2018, paragunatu à 520 000 tunnellate di nylon 66. Inoltre, u nylon 6 di China è u so upstream. A materia prima caprolactam sò basamente autosufficienti, cù u tassu d'autosufficienza di nylon 6 righjunghji più di 91% è caprolactam 93%;in ogni modu, u tassu d'autosufficienza di nylon 66 hè solu 64%, mentri a dependenza di l'impurtazione di a materia prima caprolactam upstream hè cum'è 100%.Da a perspettiva di a sustituzione di l'impurtazioni, u scopu di a sustituzione di l'impurtazioni in a catena di l'industria di nylon 66 hè ovviamente assai più grande di quellu di u nylon 6. Stu rapportu si focalizeghja nantu à l'impattu potenziale di l'offerta, a dumanda è a tecnulugia di nylon 66 è a so materia prima upstream. , adiponitrile, nantu à l'ecologia di l'industria.

Nylon 66 hè ottenutu da a policondensazione di l'acidu adipicu è di a diamina adipica in un rapportu molare 1: 1.L'acidu adipicu hè generalmente pruduciutu da l'idrogenazione di benzene puro seguita da l'ossidazione cù l'acidu nitricu.A tecnulugia di pruduzzione per l'acidu adipicu in Cina hè relativamente matura è ci hè una capacità eccessiva.

In 2018, l'apparente dumanda di l'acidu adipicu in Cina era di 340 000 tunnellate è a pruduzzione naziunale era 310 000 tunnellate, cù un tassu d'autosufficienza di più di 90%.In ogni casu, a produzzione industriale di hexamethylene diamine hè quasi interamente basatu annantu à l'idrogenazione di l'adiponitrile, chì hè attualmente impurtata in Cina, per quessa, l'industria di nylon 66 hè essenzialmente sottumessa à i giganti stranieri di adiponitrile.Cunsiderendu a cummercializazione imminente di a tecnulugia di l'adiponitrile domesticu, credemu chì a sustituzione di l'impurtazione di l'adiponitrile hà da purtà à cambiamenti prufondi in l'industria di nylon 66 in l'anni à vene.

1.2 Nylon 66 offerta è dumanda: oligopoliu è alta dependenza di l'impurtazioni

U cunsumu apparente di nylon 66 in Cina era di 520 000 tunnellate in 2018, chì rapprisenta circa 23% di u cunsumu glubale tutale.I plastichi di l'ingegneria rapprisentanu u 49%, i filati industriali per u 34%, i filati civili per u 13% è altre applicazioni per u 4%.I plastichi di l'ingegneria sò u più grande downstream di u nylon 66, cù circa 47% di i plastichi di l'ingegneria di nylon 66 usati in l'industria di l'automobile, seguitu da l'elettronica è l'elettronica (28%) è u trasportu ferroviariu (25%).

L'automobile cuntinueghja à esse u principale mutore di a dumanda di nylon 66, cù l'enfasi crescente in l'efficienza di carburante è a riduzione di emissioni di i veiculi chì guidanu una preferenza per i plastichi di pesu più ligeru nantu à i metalli in a selezzione di materiali da i pruduttori di l'automobile.Nylon 66 hè un materiale ligeru cù eccellenti proprietà termiche, facendu una scelta populari per i fabricatori di l'automobile è hè utilizatu in una larga gamma di applicazioni di propulsione di l'automobile.L'airbags sò ancu una zona d'applicazione maiò per i filamenti industriali di nylon 66.A dumanda estensiva da l'industria di l'automobile hè prevista per alimentà a crescita di u mercatu di nylon 66.

Nylon 66 hè ancu utilizatu in a produzzione di parti insulanti elettriche è elettroniche, cumpunenti di strumenti elettronichi di precisione, illuminazione elettrica, cucine di risu, aspiratori elettrici, riscaldatori alimentari elettronici d'alta frequenza, etc. Nylon 66 hà ancu una resistenza eccellente à a saldatura è hè largamente utilizata in a pruduzzione di scatuli di junction, switches è resistori.Nylon 66 ignifugo hè ancu utilizatu in a produzzione di clips di filu di menu, reteni è pomoli di focus.

I Ferrovii sò a terza più grande area di applicazione per i plastichi di l'ingegneria di nylon 66.Nylon 66 rinfurzatu cù fibra di vetru hè forte, ligeru, resistente à l'usura, resistente à a corrosione, faciule da stampà, mudificatu per a durazione, l'intemperie è l'insulazione, è hè sempre più utilizatu in l'industria ferroviaria è di metro d'alta velocità.

L'industria di nylon 66 hà caratteristiche tipiche di l'oligopoliu, cù a produzzione glubale di nylon 66 principarmenti cuncentrata in grandi imprese cum'è INVISTA è Shenma, cusì i barrieri à l'ingressu sò relativamente alti, soprattuttu in a sezione di materia prima upstream di a catena industriale.Da u latu di a dumanda, ancu s'è u tassu di crescita di l'industrii tessili è automobilistiche glubale è cinese diminuirà in 2018-2019, à longu andà, credemu chì u putere di cunsumu crescente di a pupulazione è l'aumentu di a pruprietà di l'auto per capita purterà sempre. assai spaziu per a dumanda di tessili è automobili.Nylon 66 hè previstu di mantene una crescita stabile annantu à i prossimi anni, è datu u mudellu di furnimentu attuale, ci hè assai spaziu per a sustituzione d'impurtazioni in Cina.

1 2 3 4


Tempu di post: 20-Jan-2023