Cumu sceglie u filamentu di spazzola ghjustu per spazzole industriali?

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

I spazzole industriali sò usati in più è più spazii di a produzzione industriale oghje.Diversi industrii utilizanu spazzole diverse per scopi diversi, è u filu utilizatu varieghja da industria à industria.

L'usu principale di spazzole di polvera deve esse installatu in l'equipaggiu industriali, e linee di assemblaggio, porte è finestre è altre parti di l'entrata è di l'outlet, aduprate per prevene a polvera à traversu questi spazii, l'equipaggiu di a contaminazione è i prudutti, cusì i bisogni di u filu di spazzola. hè una alta elasticità, a lubricazione di a superficia di u filu di spazzola hè megliu, preferibbilmente hà ancu una funzione antistatica.

imagine

I spazzole di lucidatura sò principarmenti aduprate per sbavare a superficia di l'ughjettu per esse lucidatu, macinazione fine è altre trasfurmazioni, cusì per diverse esigenze per determinà u tipu di filu è e caratteristiche di a spazzola, s'ellu hè una forte durezza di a piastra d'acciaio è altri. bisognu di fà a superficia electroplating lucidatura, allura lu filu spazzola più idiali deve esse filu di bronzu, s'è u materiale di metallu generale per u trattamentu di ruggine superficia è deburring, allura l 'usu di bona durezza di filu azzaru pò esse.

A spazzola di pulizia hè a spazzola di rulli industriali più cumunimenti usata, generalmente utilizata per a trasfurmazioni prufonda di prudutti agriculi è laterali, pulizia di frutta è verdura è pulizia industriale è polvere è scala, i requisiti di u filu di spazzola per usà prestazioni di resistenza, alta elasticità è resistenza à a corrosione. è invechje, u funziunamentu di longu tempu ùn hè micca fàciule à deformazione, se u funziunamentu di u filu di spazzola ùn hè micca bonu, quandu un longu tempu l'ughjettu in una certa pusizioni pruvucarà u groove roller spazzola, distrugge l'usu di funzione spazzola rulli, seriu Si pò ancu caccià tuttu u rotulu di spazzola per esse scrapped.

imagine (2)

Tempu di posta: 01-01-2023