Caratteristiche di u prucessu di stampatura à iniezione è paràmetri di PBT

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Introduzione à u PBT

Polybutylene terephthalate (PBT in breve) hè una seria di poliester, chì hè fatta di 1,4-pbt butylene glycol è àcitu tereftalicu (PTA) o estere di l'acidu tereftalicu (DMT) per policondensazione, è hè fatta di biancu latte à traversu u prucessu di mischju.Traslucida à opaca, resina di poliester termoplastica cristallina.Inseme cù PET, hè cunnisciutu cullettivamente cum'è poliester termoplasticu, o poliester saturatu.

PBT hè statu sviluppatu prima da u scientist tedescu P. Schlack in u 1942, dopu sviluppatu industrialmente da Celanese Corporation (oghji Ticona) è cummercializatu sottu u nome cummerciale Celanex, chì hè statu lanciatu in u 1970 cum'è un 30% di fibra di vetru plastica rinfurzata sottu u nome cummerciale X- 917, dopu cambiatu in CELANEX.Eastman hà lanciatu un pruduttu cù è senza rinforzu di fibra di vetru, sottu u nomu cummerciale Tenite (PTMT);in u stessu annu, GE hà ancu sviluppatu un pruduttu simili cù trè varietà di unreinforced, rinfurzatu è auto-extinguing.In seguitu, i pruduttori di fama mundiale cum'è BASF, Bayer, GE, Ticona, Toray, Mitsubishi Chemical, Taiwan Shin Kong Hefei, Changchun Synthetic Resins, è Nanya Plastics sò successivamente entrati in i ranchi di produzzione, è ci sò più di 30 pruduttori in u mondu sanu.

Cum'è PBT hà resistenza à u calore, resistenza à u clima, resistenza chimica, boni caratteristiche elettriche, bassu assorbimentu d'acqua, bona lucidatura, largamente usata in l'apparecchi elettronici, parti di l'automobile, machini, prudutti di casa, etc., è prudutti PBT è PPE, PC, POM, PA, etc. inseme canusciutu comu i cinque principali plastichi ingegneria generale.A velocità di cristallizazione di PBT, u metudu di trasfurmazioni più adattatu hè l'injezione, altri metudi sò l'estrusione, u soffiu, u revestimentu, etc.

Scopu tipicu di l'applicazione

Apparecchi domestici (lame per l'alimentazione, cumpunenti di l'aspiratore, ventilatori elettrici, cunchiglia di l'asciugacapelli, utensili per caffè, etc.), cumpunenti elettrici (interruttori, carcasse di motori, scatole di fusibili, tasti di tastiera di computer, ecc.), industria di l'automobile (cornici di lampade). , finestre di griglia di radiatore, pannelli di carrozzeria, copre di roti, cumpunenti di porte è finestre, etc.).

Pruprietà chimica è fisica

PBT hè unu di i termoplastici di l'ingegneria più duru, hè un materiale semi-cristalinu cù una stabilità chimica assai bona, forza meccanica, proprietà d'insulazione elettrica è stabilità termica.pbt hà una bona stabilità in cundizioni ambientali.pbt hà assai debuli proprietà di assorbimentu di umidità.A forza di trazione di PBT non rinfurzata hè 50 MPa, è a forza di tensione di u tipu di additivu di fibra di vetru PBT hè 170 MPa.troppu additivu di fibra di vetru farà chì u materiale diventerà fragile.a cristallizazione di PBT hè assai veloce, è u rinfrescante irregulare pruvucarà a deformazione di curvatura.Per u materiale cù un tipu d'additivu di fibra di vetru, a freccia di ritirata in a direzzione di u prucessu pò esse ridutta, è a rata di ritirata in a direzzione verticale hè basicamente micca sfarente di u materiale normale.A rata di shrinkage di i materiali PBT generale hè trà 1,5% è 2,8%.U shrinkage di materiali chì cuntenenu 30% additivi di fibra di vetru hè trà 0,3% è 1,6%.

E caratteristiche di u prucessu di stampaggio per iniezione PBT

U prucessu di polimerizazione di PBT hè maturu, pocu costu è faciule da mudificà è processà.U rendiment di PBT micca mudificatu ùn hè micca bonu, è l'applicazione attuale di PBT deve esse mudificata, di quale, i qualifiche mudificate rinfurzate cù fibra di vetru cuntenenu più di 70% di PBT.

1, PBT hà un puntu di fusione evidenti, puntu di fusione di 225 ~ 235 ℃, hè un materiale cristalinu, cristallinità finu à 40%.a viscosità di a fusione di PBT ùn hè micca affettata da a temperatura cum'è u stress di taglio, per quessa, in l'injection molding, a pressione di iniezione nantu à a fluidità di fusione PBT hè evidenti.PBT in u statu fusu di bona fluidità, bassa viscosità, sicondu solu à u nylon, in u molding faciuli à accade "PBT molded products are anisotropic, è PBT hè faciule di degradà à alta temperatura in cuntattu cù l'acqua.

2 、 macchina di stampatura à iniezione

Quandu sceglite una macchina di stampatura à iniezione di tippu di vite.I seguenti punti deve esse cunsideratu.

① A quantità di materiale utilizata in u pruduttu deve esse cuntrullata da u 30% à u 80% di u voluminu massimu di iniezione nominale di a macchina di stampaggio per iniezione.Ùn hè micca apprupriatu à utilizà una grande macchina di stampa di iniezione per pruduce prudutti chjuchi.

② deve esse sceltu cù una vite graduali in trè fasi, rapportu di lunghezza à diametru di 15-20, rapportu di compressione di 2,5 à 3,0.

③U megliu hè di utilizà ugello autobloccante cù u riscaldamentu è u dispusitivu di cuntrollu di temperatura.

④In u PBT ritardante di fiamma di stampa, e parti pertinenti di a macchina di stampatura à iniezione devenu esse trattate cù anti-corrosione.

3 、 Pruduttu è cuncepimentu di muffa

①U grossu di i prudutti ùn deve esse troppu grossu, è u PBT hè sensibile à a tacca, cusì i posti di transizione, cum'è l'angolo drittu di i prudutti, deve esse cunnessi da archi.

②A cuntrazione di muffa di PBT micca mudificatu hè grande, è u muffa duveria avè una certa pendenza di demoulding.

③U stampu deve esse equipatu di buchi di scarico o slot di scarico.

④U diametru di a porta deve esse grande.Hè ricumandemu di utilizà corridori circulari per aumentà u trasferimentu di pressione.Diversi tipi di cancelli ponu esse utilizati è i runners caldi ponu ancu esse aduprati.U diametru di a porta deve esse trà 0,8 è 1,0 * t, induve t hè u spessore di a parte plastica.In casu di cancelli sommersi, un diametru minimu di 0,75 mm hè cunsigliatu.

⑤ U muffa deve esse equipatu di un dispositivu di cuntrollu di temperatura.A temperatura massima di u muffa ùn deve esse più di 100 ℃.

⑥Per u modellu PBT di qualità ritardante di fiamma, a superficia di u moldu deve esse cromata per prevene a corrosione.

Impostazione di paràmetri di prucessu

Trattamentu d'asciugatura: u materiale PBT hè facilmente idrolizatu à alta temperatura, per quessa, deve esse seccu prima di trasfurmà.Hè cunsigliatu à seccu in aria calda à 120 ℃ per 4 ore, è l'umidità deve esse menu di 0,03%.

Température de fusion : 225 ℃~275 ℃, température recommandée : 250 ℃.

Temperature di u moldu: 40 ℃ ~ 60 ℃ per u materiale micca rinfurzatu.U raffreddamentu di u moldu deve esse uniforme per riduce a deformazione di curvatura di e parti di plastica, è u diametru cunsigliatu di u canali di cavità di raffreddamentu di u moldu hè di 12 mm.

Pressione di iniezione: media (in generale 50 à 100MPa, massimu à 150MPa).

Velocità di iniezione: Velocità di iniezione PBT a velocità di rinfrescamentu hè veloce, cusì deve esse aduprata una velocità di iniezione più veloce.A più veloce iniezione pussibule deve esse usata (perchè PBT solidifica rapidamente).

A vitezza di a vite è a pressione posteriore: A vitezza di a vite per u modellu PBT ùn deve micca più di 80r / min, è hè generalmente trà 25 è 60r / min.A pressione posteriore hè generalmente 10% -15% di a pressione di iniezione.

Attenzione

①L'usu di materiale riciclatu U rapportu di materiale riciclatu à u novu materiale hè generalmente da 25% à 75%.

②L'usu di l'agente di liberazione di muffa In generale, ùn hè micca utilizatu agentu di liberazione di muffa, è l'agente di liberazione di muffa di silicone pò esse usatu se necessariu.

③Trattamentu di spegnimentu U tempu di spegnimentu di PBT hè in 30 minuti, è a temperatura pò esse calata à 200 ℃ quandu si spegne.Quandu si pruducia di novu dopu un chjusu à longu andà, u materiale in a canna deve esse sviutata è dopu un novu materiale deve esse aghjuntu per a produzzione normale.

④ Post-trattamentu di i prudutti In generale, ùn hè micca necessariu trattamentu, è se ne necessariu, 1 ~ 2h di trattamentu à 120 ℃.

Vite speciale PBT

Per u PBT, chì hè faciule da decompone, sensibile à a pressione è hà bisognu di aghjunghje fibra di vetru, a vite speciale PBT produce una pressione stabile è usa doppia lega per migliurà a resistenza à l'usura di u materiale cù fibra di vetru (PBT + GF).

14 15 16


Tempu di post: 16-mar-2023