E prospettive di sviluppu di Nylon guardanu à a Cina

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

一.U latu di l'offerta: nova capacità di produzzione domestica o cambià u mudellu di furnimentu globale

Da u mercatu glubale di nylon, u nylon 6 è u nylon 66 contanu più di 95% di a capacità di pruduzzione tutale è a pruduzzioni.Sicondu u rapportu IHS, in 2020 a capacità globale di nylon 6 di 10,52 milioni di tunnellate / annu, a capacità di nylon 66 di 3,17 milioni di tunnellate / annu.Nylon 6 domesticu perchè a materia prima caprolactam hè stata localizzata, a rapida crescita di a capacità di produzzione in l'ultima dècada, a capacità di produzzione domestica di nylon 6 in 2020 hà righjuntu 6,47 milioni di tunnellate / annu, chì rapprisentanu circa 62% di a capacità di produzzione glubale, u a capacità di pruduzzione di e prime dodici imprese cuntavanu più di 36%, soprattuttu cuncentrata in Cina orientale, Cina meridionale è altre regioni sviluppate.Sicondu a nostra statistiche Hua'an Chemical, ci sarà 2,78 miliuna di tunnillati di nova capacità di pruduzzione in u futuru.Attualmente, u nylon domesticu 6 pruduce principalmente materiale di fibra, u futuru cù l'espansione di a capacità di produzzione hà purtatu à una cumpetizione feroce, più pruduttori seranu implicati in plastica ingegneria è altri spazii di altu valore aghjuntu.

A capacità di nylon 66 hè nanu da quella di nylon 6. Attualmente, a capacità di pruduzzione domestica di nylon 66 circa 600.000 tunnillati / annu, soprattuttu per via di a sintesi di unu di i monomer adipamide materia prima adiponitrile long monopoly in manu di un pochi pruduttori stranieri.Nta l 'ùrtimi anni, a localizazione di sviluppi adiponitrile, capacità di pruduzzione hè spetta à cresce rapidamente, a pianificazione attuale è in custruzzione nylon 66 capacità di pruduzzione di 1,26 miliuna di tunnillati / annu.

二.U latu di a dumanda: u putenziale di crescita di u spaziu di u mercatu di a Cina

A causa di a natura di nylon 6 è nylon 66 differenze, nylon 6 è nylon 66 struttura dumanda hè differente.71% di nylon 6 per filamenti tessili, filamenti industriali è altri campi di fibra, 29% per resine di ingegneria.Mentre chì u 59% di nylon 66 hè utilizatu per resine di ingegneria.In u futuru, cù u boom in plastica, hè stimatu chì più nylon 66 è nylon 6 seranu utilizati per resine ingegneria.

In più di u mercatu di a dumanda di nylon di a Cina, da u restu di u mondu di u cunsumu di nylon 6 è nylon 66, quasi sei anni di cunsumu glubale di nylon 6 in 2,5 milioni di tunnellate / annu, cunsumu di nylon 66 in fluttuazioni di 1,5 milioni di tunnellate / annu. , u futuru hè aspittatu dopu à a ricuperazione di a dumanda epidemica avarà un certu gradu di ripresa, ma per via di u costu attuale di nylon in i paesi sviluppati stranieri sottu u tassu di penetrazione hè statu più altu, a tendenza à longu andà di crescita lenta, futura. crescita Demand sguardu à China.

Riguardu à u rendiment di u mercatu glubale, u momentu di crescita di a dumanda di u mercatu di nylon in Cina hè rapidu.Da u 2015 à u 2019, u cunsumu di nylon 6 hè aumentatu di 1,08 milioni di tunnellate / annu, cù una crescita annuale media di 9,7%, malgradu l'epidemie chì affetta a dumanda in 2020, u cunsumu hè cascatu solu da 4,4% (9,6% in u restu di u mondu). ;in a listessa tappa, u cunsumu di nylon 66 hà aumentatu da 44 000 tunnellate / annu, una quantità paragunabile à a crescita in tutte e altre regioni di u mondu.Cù l'aumentu di a capacità di produzzione di materia prima, a riduzzione di i costi, è ancu a migliione di i standard di vita di e persone è a necessità di merchenzie d'alta qualità, i prossimi deci anni sò previsti per avè una grande crescita in u cunsumu domesticu di nylon 6 è nylon 66. .

27 28 29 30


Tempu di Postu: Feb-21-2023