Prestazione di filamenti di spazzola PBT

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

A pruduzzione di spazzole generale principia cù a cunsiderazione di a selezzione di materiale, in particulare per i filamenti di setole induve l'scelta di materiale hè cruciale.Parechje persone ùn sanu micca assai di e caratteristiche di rendiment di i filamenti di spazzola PBT.Hè statu inizialmente sviluppatu cum'è un sustitutu di u pelu di cavallu è hè un tipu di materiale di poliester chì pò esse pruduciutu in una varietà di culori, diametri, forme è lunghezze.

I setole PBT sò stati cunsiderati una alternativa ecunomica à parechje setole è sò composti chimicamente di polibutilene tereftalate, un tipu di materiale di poliester.Vicinu à e setole PA66 in termini di prestazione è più prezzu per unità di e setole PA66, hè una di l'alternative ecunomiche à e setole di nylon è hè un materiale di setole di costu.

L'elasticità di e setole PBT hè principarmenti ligata à a durezza, a definizione di l'elasticità hè a capacità di u materiale stessu per resiste à a deformazione, solu pusatu, hè u gradu à quale u materiale pò esse facilmente curvatu.

I vantaghji di e setole PBT sò: resilienza moderata, assorbimentu bassu di umidità, bona stabilità chimica, resistenza eccellente è forza d'impattu, a durezza di setole PBT hè trà setole di nylon è setole PP, durezza moderata è resilienza, pò rimpiazzà u materiale di setole di nylon, è PBT. e setole sò menu assorbimentu d'acqua, cusì ponu travaglià in un ambiente d'acqua umida, ùn hè micca faciule di crià batteri, fungi è muffa.

Hè adattatu per a trasfurmazioni di spazzole di denti dispunibuli, spazzole aspirapolvere, spazzole per unghie, spazzole industriali è spazzole di pulizia, etc. I so boni proprietà di tensile è a tenacità facenu ancu adattatu per fà corde.

Prestazione di filam di spazzola PBT2
Prestazione di filam di spazzola PBT1

Tempu di Postu: Dec-19-2022