I materiali di nylon più cumuni in a vita

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Polyamide 6 (PA6): Polyamide6 o Nylon6, canusciutu macari comu polyamide 6, vale à dì polycaprolactam, hè ottenuta da a cundensazione di l'anellu apertu di caprolactam.

Hè una resina opalescente traslucida o opaca cù proprietà meccaniche superiori, rigidità, tenacità, resistenza à l'abrasione è assorbimentu di scossa meccanica, bon insulazione è resistenza chimica.Hè largamente utilizatu in parechji campi cum'è e parti di l'automobile, cumpunenti elettronichi è elettrici.

Nylon 66 (PA66): Polyamide 66 o Nylon6, chjamatu PA66 o nylon 66, cunnisciutu ancu polyamide 66.

Hè utilizatu in a fabricazione di parti per i dispositi meccanichi, automobilistici, chimichi è elettrici, cum'è ingranaggi, rulli, pulegge, rulli, giranti in corpi di pompa, pale di ventilatori, recinzioni di sigillatura ad alta pressione, sedi di valvola, guarnizioni, boccole, maniglie diverse, cornici di supportu, strati interni di pacchetti di fili elettrici, etc.

Polyamide 11 (PA11): Polyamide 11 o Nylon 11 per corta, cunnisciutu ancu poliamide 11.

Hè un corpu trasluzente biancu.E so caratteristiche eccezziunale sò a bassa temperatura di fusione è a temperatura di trasfurmazione larga, bassa assorbimentu d'acqua, bonu rendimentu à bassa temperatura, bona flessibilità chì pò esse mantinuta à -40 ℃ ~ 120 ℃.Hè principalmente utilizatu per i tubi di l'oliu di l'automobile, i tubi di u sistema di frenu, l'imballaggio di cavi in ​​fibra ottica, i filmi di imballaggio, i bisogni di ogni ghjornu, etc.

Polyamide 12 (PA12): Polyamide12 o Nylon12, cunnisciutu ancu Polyamide 12, hè una poliamida.

Hè simili à u nylon 11, ma a so densità, u puntu di fusione è l'assorbimentu di l'acqua sò più bassi di quelli di u nylon 11. Hà e proprietà di una cumminazione di poliamida è poliolefina per u so altu cuntenutu di agenti tenaci.E so caratteristiche eccezziunale sò a so alta temperatura di descomposizione, a bassa assorbimentu d'acqua è a resistenza eccellente à a bassa temperatura.Hè principarmenti utilizatu per e linee di carburante di l'automobile, pannelli di strumenti, pedali di gas, tubi di frenu, parti anecoiche di apparecchi elettronici è rivestimenti di cavi.

Polyamide 46 (PA46): Polyamide 46 o Nylon 46, cunnisciutu ancu polyamide 46.

E so caratteristiche eccezziunale sò a so alta cristallinità, resistenza à alta temperatura, alta rigidità è alta forza.Hè principarmenti utilizatu per i motori di l'automobile è e parti periferiche, cum'è teste di cilindri, basi di cilindri, coperchi di sigilli d'oliu è trasmissioni.Hè aduprata in l'industria elettrica per i contactors, sockets, coil bobbins, switches è altri spazii induve hè necessaria una alta resistenza à u calore è a forza di fatigue.

Polyamide 610 (PA610): Polyamide 610 o Nylon 610, cunnisciutu ancu polyamide 610.

Hè trasluzente è di culore biancu latte è a so forza hè trà quella di nylon 6 è nylon 66. Piccola gravità specifica, cristallinità bassa, menu influenza nantu à l'acqua è l'umidità, una bona stabilità dimensionale, pò esse autoextinguibile.Hè aduprata per raccordi di plastica di precisione, tubi d'oliu, cuntenituri, corde, cinture trasportatori, cuscinetti, guarnizioni, materiali isolanti in applicazioni elettriche è elettroniche è case di strumenti.

Polyamide 612 (PA612): Polyamide 612 o Nylon 612 per corta, cunnisciutu ancu poliamide 612.

Nylon 612 hè un nylon più duru cù una densità più chjuca di u Nylon 610, un assorbimentu d'acqua assai bassu, una resistenza eccellente à l'abrasione, una contrazione di stampa più chjuca, una eccellente resistenza à l'idrolisi è stabilità dimensionale.L'usu più impurtante hè di fà monofilamenti di spazzole di denti d'alta qualità è rivestimenti di cable.

Nylon 1010 (PA1010): Polyamide 1010 o Nylon1010 in breve, cunnisciutu ancu polyamide 1010, vale à dì poli (diacil di girasole koi diamine).

Nylon 1010 hè fattu da l'oliu di ricinu cum'è a materia prima di basa è hè statu prima sviluppatu è industrializatu in Cina da a Fabbrica di Celluloid di Shanghai.A so funzione più impurtante hè chì hè assai ductile è pò esse disegnata à 3 à 4 volte a so lunghezza originale, è hà una forza di tensile alta, un impattu eccellente è proprietà di bassa temperatura, è ùn hè micca fragile à -60 ° C.Havi ancu una eccellente resistenza à l'abrasione, una durezza ultra-alta è una bona resistenza à l'oliu, è hè largamente utilizatu in aerospaziali, cavi, cavi ottici, rivestimenti di superficia di metalli o di cable, etc.

Nylon semi-aromaticu (nylon trasparente): nylon semi-aromaticu, canusciutu macari comu poliammide amorfa, hè chimicamenti canusciutu comu: poli (tereftaloiltrimetilhexanediammina).

Appartene à u gruppu aromaticu è hè chjamatu nylon semi-aromaticu quandu una di l'amine o l'acidu di a materia prima di nylon cuntene un anellu di benzene, è u nylon cumplettamente aromaticu quandu e duie materie prime cuntenenu anelli di benzene.Tuttavia, in pratica, a temperatura di trasfurmazioni di nylons cumpletamente aromaticu hè troppu altu per esse adattatu per u funziunamentu, cusì i nylon semi-aromati sò generalmente cummercializati cum'è u tipu principale.

Nylons semi-aromatici sò stati usati in parechji paesi stranieri, soprattuttu in u campu di plastica ingegneria d'altu rendiment.Nylons semi-aromatici sò stati ricunnisciuti è messi in pruduzzione da parechje grande cumpagnie per e so proprietà eccellenti.A causa di u monopoliu di i giganti chimichi, ùn ci hè ancu una bona cunniscenza di u nylon semi-aromaticu in Cina, è pudemu vede solu nylon semi-aromaticu mudificatu straneru è ùn pò micca aduprà stu novu materiale per a nostra mudificazione.

Pruprietà di u materiale Nylon (PA) in un sguardu

Vantaghji.

1, alta forza meccanica, bona tenacità, alta resistenza è cumpressione.A forza di trazione hè vicinu à a forza di rendiment, chì hè più di u doppiu di l'ABS.

2. Resistenza a fatigue eccezziunale, i pezzi ponu sempre mantene a so forza meccanica originale dopu a curvatura ripetuta.

3 、 Altu puntu di ammollimentu è resistenza à u calore.

4 、 Superficie liscia, picculu coefficiente di attritu, resistente à l'usura.

5, resistenza à a corrosione, assai resistente à l'alkali è a maiò parte di i liquidi sali, ma ancu resistenti à l'acidi debuli, l'oliu, a benzina, i cumposti aromatichi è i solventi generali, i cumposti aromatici sò inerti, ma micca resistenti à l'acidi forti è l'agenti oxidanti.

6 、 Autoestinguente, non tossicu, inodore, bona resistenza à u clima, inerte à l'erosione biologica, bona capacità antibatterica, anti-muffa.

7 、 Eccellenti proprietà elettriche.

8, pesu ligeru, faciule da tinghje, faciule da forma.

Disvantages.

1 、 Facile à assorbe l'acqua.L'acqua saturata pò ghjunghje à 3% o più, à un certu puntu, affettanu a stabilità dimensionale.In u prucessu di mudificazione, u nylon pò riduce a rata di assorbimentu d'acqua aghjunghjendu rinforzu di fibra.Nylon semi-aromaticu cuntene anelli di benzene in a catena molekulari, a so rata d'absorzione d'acqua hè assai bassu, cambiendu l'impressione di "nylon = absorption d'acqua" in l'ochji di e persone;per via di l'esistenza di anelli di benzene, a so stabilità dimensionale hè stata ben rinfurzata, perchè pò esse modellata per iniezione in parti di precisione.

2, a resistenza di u lume hè poviru, in l'ambienti longu à a temperatura alta serà l'ossidazione cù l'ossigenu in l'aria.

2 3 4 5 6


Tempu di Postu: Jan-09-2023